Tic-tac tic-tac

Se apropie BACu! Au mai ramas oficial 18 ore pana la prima proba. Cu toate ca intru marti la oral, deja sunt din ce in ce mai stresata si mai presata de timp! Da, stresu e stresat! Cand aveam timp cacalau il pierdeam degeaba si ma gandeam ca as putea sa merg la epilare definitiva, iar acum, ca de obicei, dau din coltz in coltz! Mi-e frica! Mai am mult de invatzat, nu cred ca am invatzat nici jumate din cat aveam, si nici ce am invatzat nu pot sa spun ca stiu super bine. Putere de concentrare 0, memorie 0. Cred ca la sub al 3-lea o sa scriu rezumatul operei, ca de comentat n-o sa-mi aduc aminte sigur nimic din tot ce am “invatzat”. Aveam momente cand citeam de 10 ori o fraza si nu retineam nimic, nici ideea principala, nu ramaneam cu nimic in cap. Gandurile mele zburau in alte parti… 8-> Noroc cu ciocolata la greu si Memo +.
Ma duc inapoi la invatzat! Tic-tac tic-tac se scurge timpul… si pe masura ce nr de ore scade, creste nr de fiori pe sira spinarii… Sa aveti toti multa bafta si spor la invatzat! Curaj gaina ca te tai!

Later Edit: Uitasem ce era mai important! Un sfat pt toti care au examene, indiferent de Bac sau sesiune, primit de la cumnata mea: Nu uita, indiferent de cat de exigent, destept sau al draq ti s-ar parea ca e profu sau un coleg, gandeste-te ca si el sta pe WC la fel ca tine!  Asta sigur o sa va mai scada din emotii, dar aveti grija sa nu va bufneasca rasul in timp ce va inchpuiti persoana respectiva la toaleta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu