Jocuri pentru fete

Desi nu mereu imi place sa ma joc pe calculator, in ultima perioada am avut o pofta nebuna sa o fac. Am cautat mai mereu sa gasesc jocuri pentru fete. Nu stiu de ce, dar cred ca imi face placere sa fiu din cand in cand mai feminista si astfel selectiva cu alegerile pe care le fac pana si in ceea ce priveste cele mai mici detalii.

Am ales zilele acestea cateva jocuri pentru fete care chiar mi-au captat atentia dupa ce am citit articolul acesta. Recunosc sincer ca nu ma asteptam, pentru ca traiam cu impresia ca aceste jocuri pentru fete sunt puerile, pentru fetele mici de tot care se mai joaca pe tabletele parintilor din cand in cand. Iata ca m-am inselat si, desi mi-e greu sa recunosc acest lucru, imi pare bine ca am gresit pentru ca am descoperit si un alt mod, o alta metoda de a ma relaxa atunci cand timpul sau vremea de afara nu imi permite sa ies in oras alaturi de prieteni. Oricum este din ce in ce mai greu sa stabilesi intalniri in oras cu prietenii, mai ales cu toti prietenii, pentru ca fiecare are un alt program, un program infernal. Dar iata ca exista si modalitati carora altadata nu le-as fi dat absolut nicio sansa. E foarte interesant sa apelezi din cand in cand la cateva jocuri pentru fete pentru a scapa de tensiunea care se acumuleaza in cursul unei zile intregi de munca si de care nu intotdeauna stii cum sa scapi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu