Jurnal de vacanţă

Am plecat împreună cu iubitul meu către destinaţia pe care am stabilit-o pentru această primăvară. Am ales Praga, de data aceasta. Şi bine am făcut pentru că este superb.

Un oraş care oarecum aminteşte de România, are ceva din Braşov din puncul nostru de vedere, iar priveliştile de care avem parte din fiecare turn pe care l-am vizitat sunt de-a dreptul de nepreţuit. Dar ştiţi că aici, spre deosebire de România, pentru că tot am amintit că aduce puţin, aici totul se plăteşte. Vrei să vizitezi o biserică, bisericuță, plătești, vrei să urci într-un turnuleț, plătești. Ce nu ne place este că la biserică se intră fix ca la metrou. Orașul este unul frumos și chiar merită să fie vizitat. Prețurile nu sunt așa de mari și îți poți permite să faci chiar și unele aroganțe. Noi spre exemplu am mâncat mai tot timpul, până în acest moment, la un restaurant unde poți comanda de la mâncare simplă până la mâncăruri sofisticate, dar care din punctul nostru de vedere nu prea te satură și cum noi suntem aevărați turiști și nu stăm o clipă în cameră pentru că vrem să viyităm cât mai mult, avem nevoie să fim hrăniți bine, pentru că avem nevoie de enrgie. Ce mi-a atras atenția la acest restaurant cochet este că în fața lui era o adevărată colecție de mașini rapide pe care practic nu aveai cum să nu o observi. Frumoase!

Mai avem de stat două zile și ni se pare că timpul s-a scurs extrem de repede. Și din pacate avem impresia că n-am făcut mare lucru și că mai avem o tonă de vizitat. Până la urmă o să ne impăcăm cu ideea și cu siguranță o să vorbim să mai venim o dată ca să vedem tot ce n-am apucat acum să vizităm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu